Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

Week 16 : Carta Muzik-Muzik 31...


Fazura

W16:MM31
1.Di Amaran Mama - Hazama & The Penglipur Lara
2.Sudah Ku Tahu - Projector Band
3.Pencuri Hati - Ayda Jebat
4.Romeo - Stacy
5.Kalah Dalam Menang - Syamsul Yusof & Mawi
6.Hang Pi Mana - Khalifah
7.Terimaku Seadanya - Misha Omar & Hafiz Suip
8.Mungkin Saja - Janna Nick
9.Seperti Novel Cinta - Shiha Zikir
10.Hingga Ke Jannah - KRU
11.Kelabu - Mojo
12.Dekat Tapi Jauh - Forteen
13.Berat - Mark Adam
14.Hancur Aku - Fazura & Estranged
15.Bagai Hidup Semula - Aizat Amdan
16.Mencinta - Azhael
17.Takkan Pergi - Hyper Act
18.Kekal Bahagia - Ippo Hafiz
19.Mulut Tempayan - Hani & Zue
20.Jatuh - Faizul Sany

PENCALONAN BARU 
1.Ingga - Amir Jahari
2.Kau Bagaikan Udara - Bahrain Rahman
3.Terakhir - Sufian Suhaimi

CARTA PREBIU
1.Semua Ini Sama - Zah Amirul
2.Levitasi - Fynn Jamal, Zizi Kirana & Kaka Azraff
3.Cinta Sukar Ditafsirkan - Mal Imran
4.Obses - Akim & The Majistret
5.Hidup Dalam Mati - Syamel
6.Setia - Elizabeth Tan & Faizal Tahir
7.Lepaskan - Wani & Juzzthin
8.Serik Dengan Cinta - Maya Karin & Juzzthin
9.Kau Tahu - Daiyan Trisha

TERKELUAR
1.Hati Telah Dimiliki - Dewi Seriestha
2.Paling - Firman

VIDEO & LIRIK LAGU PILIHAN

Fazura


Estranged

HANCUR AKU - FAZURA & ESTRANGED

Apa khabar teman
Ku perlu bicara
Kerna aku hilang
Tanpa kamu

Apakah ertinya
Ketemuan ini
Ku merindukan kehadiranmu

Hancur hancur aku
Bila-bila saja
Hancur hancur aku

Hancur hancur aku
Bila-bila saja
Hancur hancur aku

Apa khabar teman
Ku tunggu bicara
Harap engkau cari
Diri aku

Apakah ertinya
Kesudahan ini
Patutnya kau rindu
Kehadiranku

Hancur hancur aku
Bila-bila saja
Hancur hancur aku

Hancur hancur aku
Bila-bila saja
Hancur hancur aku

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: