Fauzi Gonzalez. Powered by Blogger.
RSS

Week 18 : Carta Muzik-Muzik 31...



Harris Baba

W18:MM31
1.Terakhir - Sufian Suhaimi
2.Di Amaran Mama - Hazama & The Penglipur Lara
3.Sudah Ku Tahu - Projector Band
4.Pencuri Hati - Ayda Jebat
5.Hang Pi Mana - Khalifah
6.Romeo - Stacy
7.Kalah Dalam Menang - Syamsul Yusof & Mawi
8.Seperti Novel Cinta - Shiha Zikir
9.Ada Saja - Amyra Rosli, Juzzthin & W.A.R.I.S
10.Kelabu - Mojo
11.Mungkin Saja - Janna Nick
12.Hingga Ke Jannah - KRU
13.Dekat Tapi Jauh - Forteen
14.Terimaku Seadanya - Misha Omar & Hafiz Suip
15.Bagai Hidup Semula - Aizat Amdan
16.Polaroid - Sakura Band
17.Mulut Tempayan - Hani & Zue
18.Ingga - Amir Jahari
19.Berat - Mark Adam
20.Mohon Terasa - Noraniza Idris & L'zzay

PENCALONAN BARU 
1.Oh No - Tasha Manshahar & Viral
2.Katakan - Harris Baba
3.Anugerah Terindah - Black

CARTA PREBIU
1.Mencinta - Azhael
2.Kekal Bahagia - Ippo Hafiz
3.Kau Bagaikan Udara - Bahrain Rahman
4.Hancur Aku - Fazura & Estranged
5.Takkan Pergi - Hyper Act
6.Jatuh - Faizul Sany
7.Setia - Elizabeth Tan & Faizal Tahir
8.Lepaskan - Wani & Juzzthin
9.Serik Dengan Cinta - Maya Karin & Juzzthin
10.Kau Tahu - Daiyan Trisha

TERKELUAR
1.Obses - Akim & The Majistret
2.Hidup Dalam Mati - Syamel

VIDEO & LIRIK LAGU PILIHAN

Ayda Jebat

PENCURI HATI - AYDA JEBAT

Jam di dinding terus berdetak
Kakiku juga terus berjalan
Tapi mengapa tak kau 
lepaskan tatapanmu dari diriku
Menembus hingga 
jantung ini terasa agak terhenti

Semua yang ada ada pada dirimu
Membuat aku ku aku jatuh cinta
Come on baby say you love me
Love me say you love me

Tak bisa ku sayang sayang selain dirimu
Penjara kamu mu kamu dalam hatiku
Come on baby say you love me

Tak kuasa ku menahan rasa
Hatiku makin semakin berdebar
Tapi mengapa tak kau 
lepaskan tatapanmu dari diriku
Menembus hingga jantung 
ini terasa agak terhenti

Semua yang ada ada pada dirimu
Membuat aku ku aku jatuh cinta
Come on baby say you love me
Love me say you love me

Tak bisa ku sayang sayang selain dirimu
Penjara kamu mu kamu dalam hatiku
Come on baby say you love me yeah

Satu, dua senyum manismu
Tiga, empat mirip matamu
Dengan tawa tawa riangmu
Bikin hatiku jadi rapuh
Si pencuri hatiku
Kau pencuri hatiku

Semua yang ada ada pada dirimu
Membuat aku ku aku jatuh cinta
Come on baby say you love me
Love me say you love me

Tak bisa ku sayang sayang selain dirimu
Penjara kamu mu kamu dalam hatiku
Come on baby say you love me

Semua yang ada ada pada dirimu
Membuat aku ku aku jatuh cinta
Come on baby say you love me
Say you love me

Tak bisa ku sayang sayang selain dirimu
Penjara kamu mu kamu dalam hatiku
Come on baby please don't hate me

Love me, love me oh
Love me, love me (hey close your eyes)
Love me, love me oh
Love me, love me ah

Love me, love me oh
Love me, love me (love me)
Love me, love me oh
Love me, love me

Love me, love me oh ah ah ah

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: